Kilpailut:

Yhdistyksen mestaruusottelu la 16.12.2017

Tyrrin ampumakeskus. Ilmoittautuminen ja aamupala klo 5.30 lähtien.

Yhdistyksen mestaruusottelu 17.12.2016
Tyrrin ampumakeskus. Ilmoittautuminen ja aamupalaa klo 5.30 lähtien. Saavu viim. klo 6.00 mennessä.

TULOKSET:

Harmaaurosten etelän valinnat Anttilan majalla pe 18.11.2016

TULOKSET:

Suomenpystykorvien Hirviherra 2016-ottelu yhdessä Kaakkois-Suomen Karhukoirayhdistyksen kanssa
30.9-1.10 Ruokolahdella.

MENNEET:

Yhdistyksen mestaruusottelu 2015

SHHJ:n narttujen etelän valinnat Anttilan majalla Valkealassa pe 6.11.2015
Os. Yölammentie 339, Valkeala.
Tulokset:

Yhdistyksen mestaruuskilpailut käytiin la 13.12.2014 Pertti Tammisen toimiessa ylituomarina (avustavina ylituomareina Matti Kurronen ja Janne Seppälä). Kisaan starttasi ennätykselliset 57 koiraa lumimyrskyä uhmaten. Osalla päivä sujui upeasti, kuten tulostaulukosta voi nähdä, osalla taas koe jäi hakupisteille. Yhdistys kiittää kaikkia koiranomistajia, tuomareita, sekä maastoja luovuttaneita seuroja hienon kenneltapahtuman aikaansaamisesta.

Tulostaulukko tässä:

Yhdistyksen mestaruuskilpailut järjestettiin Tyrrissä 14.12.2013. Koiria oli ilmoittautunut ennätykselliset 54, jotka yhtä lukuunottamatta starttasivat maastoihin. Ylituomarina toimi Antero Hinkkanen, Matti Niemisen ja Janne Seppälän avustaessa. Yhdistys kiittää kaikkia maitaan luovuttaneita seuroja ja yhdistyksiä, sekä tuomareita, maasto-oppaita ja koiran omistajia/ohjaajia hienon päivän aikaansaamisesta!
Tulokset:

SHHJ:n mestaruuskilpailun etelän lohkon valinnat järjestettiin Anttilan majalla perjantaina 22.11.2013 Ilmajokelaisen Henry Kenkkilän toimiessa ylituomarina. Maastomestarina kokeessa toimi Tapio Viitanen. Kiitämme maastoja luovuttaneita seuroja ja yhdistyksiä, tuomareita sekä muita, jotka edesauttoivat onnistuneen valintakokeen läpiviemisen.
tulokset:

Tulevat: